TUAN RUMAH

My photo
heyy folks ;) nama sayaa Noor Hidayah Bt Kamaruddin, 20 years old, study at Aviation Management College,Bangi. Taking Diploma in Aviation Management. One day i wanna be a pilot ! pray for me. U guys is allowed to read my every entry,peacee yaw :)

VVIP SAYA

Pages

ANGKA GILIRAN AWAK

hit counters

Wednesday, March 9, 2011

gadget+message...

hey folkss ;)
im in very happy mood now because of my final exam is done !!! ouh,yeahhhh **winkwinkkk


airport management - CHECKKK
airport retailing - CHECKKK
accounting&finance I - CHECKKK
airlaw&regulation - CHECKKK !!

most of the paper very awesome,suamsuamkuku,cool **especially airport managment :DD
doakan saya supaya result yang bakal diperolehi cemerlang yee :) amiiinnnn.


ouh,even test+exam da tammat aku still kat bangi laa. kejeee weyhhh bosan if blek umah awalawal. stay dulu utk smggu then baru choww ke rawangg pluss cuti sekolah plak mase tuu. lagi syokkk abesss laaa :DD
ape plan cuti nyh?? -.- sighhhh
keep thinking and thinking again -.- blurrr
but ade mission cuti ni ;
- nak bgun awal,tade istilah tido smpi matahari tegak ;P wekkkk
-jogging. **wahhhhh :DD ntah btol ke tak tah daya ni. hahaha :DD
-photoshot with my brother,MUIZ. location; still planning
-hangout with family **most important yaww ! <3


btw,skaang tujuan berkerja ialahhh utk dpt kannn gadget nyh...........
cool ritee?? 
characteristics ;violet
                      ;8GB **bole muat monster dlm nyh ! haha
                      ;stereo speaker+headphone
                      ;2.4 inch QVGA LCD Display
                      ;model:NWZ-S544


semoga impian anda menjadi kenyataan yee daya :D chaiyokchaiyokkk !! [regrets of my ipod lost T-T ]




p/s; now i have friends who loves me,takecare,
appriciate, and will sacrifice fer me.
i dun mind if u wouldn't do  all that for me.
ur pleasure thx BUDDY ! 
peacee yaww....




happiest girl;
daya Edayaa

No comments:

Post a Comment