TUAN RUMAH

My photo
heyy folks ;) nama sayaa Noor Hidayah Bt Kamaruddin, 20 years old, study at Aviation Management College,Bangi. Taking Diploma in Aviation Management. One day i wanna be a pilot ! pray for me. U guys is allowed to read my every entry,peacee yaw :)

VVIP SAYA

Pages

ANGKA GILIRAN AWAK

hit counters

Monday, February 21, 2011

what goes around,comes around.

assalamualaikum blogger :)
hye peeps....


kali ni post agak menyentuh jiwa and luahan perasaan.. uikksss
haa,dlm dunia ni bende yg sama akan jadi kat kite kan? tak kire la perkara yg baik ke, buruk ke. same jee. dats why what goes around,comes around. aku bukan la nak ckp aku ni baik ke ape ke, tp mmg itu adat di dunia ni. so beware la wahai kawankawan+blogger sekalian. sentiasa ingt dan fikir ape yg kita nak buat kat org dan fikir ape feedback yg akan kene kat kite blek.


bende ni same thing,no matter la dlm hal relationship ke, friendship ke,family ke or seangkatan dgn nyee. pattern aku kan,if ade org wat jahat kat aku, aku akan diam, tak dendam bagai. buat ape?? aku jugak yg saket hati. so cool sudaa,chill weyhh. kite hidup sekali je. peaceeee :)


so,kepada sesiapa yg pernah buat perkara yg JAHAT kat aku tu, sedar-sedar la diri tuu. kalaw kaw wat bende yg jahat kat orgg,kaw kene blek la weyhh ! INGTTT !




trulyyy 
Daya Edayaa ;)



2 comments:

  1. betul tuu daya , yaaa sokong :DD , jgn wt jahat dgn org , biar org wt jaht ngn kte . chill suda :)

    ReplyDelete