TUAN RUMAH

My photo
heyy folks ;) nama sayaa Noor Hidayah Bt Kamaruddin, 20 years old, study at Aviation Management College,Bangi. Taking Diploma in Aviation Management. One day i wanna be a pilot ! pray for me. U guys is allowed to read my every entry,peacee yaw :)

VVIP SAYA

Pages

ANGKA GILIRAN AWAK

hit counters

Saturday, December 4, 2010

wedding again :) sukesuke

haha,cm post aku kali wedding again. mggu lepas pon aku attend kenduri kawen juga :) kenduri kawen abg azam..opss! bkn yg kat putrajaya tuu. nyh azam yg laen. my bff boyfriend at shah alam. aku ke sana bersama heroku dan pijaa. smpi kat shah alam, kami disambut oleh azam. ofcourse la kan. haha :DD then kami makan,makan dan makan :DD haha

**plan nak pg mcd lps kenduri tp tak jd.
tape,laen kali yee :) hehe
MCDONALD,wait for us ! haha
before blek ade la snap beberapa pic......

smile :)


haha,kiteorg bolot goodie bag !
org laen dpt 1 jee,kiteorg nak 2. yeahhh ! :DD

then kiteorg ikud pengantin outing for photoshot . ILIKE ! haha 

di tasik :)

sweet la korgg :)


for the next wedding ;

hari jumaat lepas aku,mun,ann bertolak blek ke melaka. law tak tgl la aku and mun di bangi. ouhh,tak dpt ku bygg cmne nak idup dua org kat bangi tuu. haha. BOSAN DEA MMG TAHAP GUNUNG EVEREST ! haha :DD 
keesokan hari nyee,yakni hari sabtu :) family mun ade kendurikendera di kampung mun "merlimau" 
dr pkul 12 until 5 lbey. biasa laa tuan rumah kan :D 

**biasalaa keje kami jd usherette and makan.
ouh,makan lagi??? 
suda semestinyee :DD haha
nasi minyak laa,da ckp de kenduri kahwin kan.
lps nasi minyak,cake plakk. mane tak gemok law
cmtuu :P haha.
lantak p laa nyahh ! ape aku kesah. haha

firstly,congratulations to the groom and bride :)
secondly,thx to mun's familycoz invited mee 
andand aku pon pki kaler tema pengantin "BIRU"
tak cayee?? lihat yee. hehe

haa,percaya laa :D 

another pic bersama cousin mun n mun <3

with mun's cousin :)

anggun kan ! haha

lastlyyy,




siap peygang-peygang bunga lagiii . haha :DD dayaa,kaw mmg tak sabar nak kawen ke haa?? opss,jgn lg. blaja+keje dlu okee. yeahh !
 **the end**



love,
dayaa Edayaa :)

No comments:

Post a Comment